לקוחות יקרים,

גם בתקופה מורכבת זו, אנו במיטב מלווים אתכם ועושים את מירב המאמצים כדי שתמשיכו לקבל שירות מקצועי ורציף.

נציגי השירות שלנו זמינים עבורכם בטלפון: *3366 ובוואטסאפ: 054-6333888

באפשרותכם לבצע פעולות ולהתעדכן במידע אישי במגוון השירותים הדיגיטליים שלנו הזמינים עבורכם באפליקציה ובאיזור האישי באינטרנט.

לאיזור האישי>>

שאלות ותשובות לתקופת חירום

כן, כספי החיסכון שלכם מנוהלים בהתאם לכל הכללים הרגולטוריים ומושקעים על פי מדיניות ההשקעות של הקופה. חברת מיטב גמל ופנסיה ערוכה למצבי חירום עם מערכות גיבוי ותוכניות המשכיות עסקית המבטיחות את שמירת הנכסים וניהולם גם בעת חירום.

מגוון פעולות בשירות עצמי זמינות עבורכם בכל עת באפליקציית מיטב ובאיזור האישי באתר האינטרנט

בנוסף, הנציגים שלנו ממשיכים לפעול גם בתקופת חירום במספר ערוצי שירות:

WhatsApp

במייל:

נציגי שירות בטלפון: *3366

נציגי שירות בטלפון:037903717

 

 

כן. מרכזי השירות פועלים גם בזמני חירום. שעות הפעילות מפורסמות באתר החברה. בשל מצב החירום ייתכנו זמני המתנה ארוכים מהרגיל.

כן, ניתן לשנות מסלולי השקעה בהתאם לכללי מעבר בין מסלולי השקעה התקפים גם בעת חירום. את הבקשה לשינוי מסלול השקעה יש להגיש באפליקציית מיטב  או באיזור האישי באתר החברה

בזמן שירות מילואים, המעסיק מחויב להמשיך ולהפקיד לפנסיה על בסיס שכרך הרגיל. בנוסף, קיימות זכויות מיוחדות למשרתי מילואים, כולל הגנה על זכויותיך הפנסיוניות. מומלץ לוודא שהמעסיק ממשיך את ההפקדות כנדרש.

כן, לחברת מיטב תכנית המשכיות עסקית מקיפה המאפשרת פעילות רציפה לאורך זמן גם בתרחישי חירום מתמשכים. הפעילות מתבצעת ממספר אתרים מגובים, עם צוותים מתחלפים, מערכות גיבוי ותשתיות עבודה מרחוק. אנו ערוכים לספק את כל השירותים החיוניים ללקוחותינו לאורך כל תקופת החירום.

ניהול ההשקעות ממשיך להתבצע באופן אחראי וזהיר. שוק ההון עשוי להגיב למצב, אך אנו פועלים במטרה לשמור על יציבות ותשואות ארוכות טווח.

בוודאי. אנו מתחייבים לשקיפות מלאה ולעדכן את לקוחותינו בכל שינוי רלוונטי באתר האינטרנט של החברה  ובערוצי התקשורת שלנו.

ועדת ההשקעות של מיטב מנטרת באופן רציף את ההתפתחויות בשווקים ופועלת להתאמת מדיניות ההשקעות למצב. 
חשוב לזכור שחיסכון פנסיוני הוא השקעה ארוכת טווח, ותנודות זמניות בשווקים בדרך כלל מתאזנות לאורך זמן. מומלץ להימנע מהחלטות פיננסיות פזיזות בעת משבר, מומלץ להיוועץ בסוכן הפנסיוני במידה וקיים.

אין שינוי, אך ייתכנו עיכובים קלים עקב נסיבות החירום. אנו פועלים במתכונת חירום מלאה עם צוותים ייעודיים לטיפול מהיר ככל הניתן.

כן, ניתן למשוך כספים בהתאם לכללי המשיכה הרגילים גם בעת חירום. את הבקשה למשיכה יש להגיש באפליקציית מיטב  או באיזור האישי באתר החברה

ההפקדות ממשיכות להתבצע כרגיל. אם חלים עיכובים בהפקדות מצד המעסיק בשל מצב החירום, הזכויות שלכם נשמרות. מערכות החברה מותאמות לקליטת הפקדות גם בתנאים מיוחדים, ואנו עובדים בתיאום עם המעסיקים להבטיח רציפות.

במקרה של פגיעה באירוע חירום, ניתן לפנות למוקד השירות לקבלת הנחיות להגשת תביעת נכות. בתקופת חירום, אנו פועלים לזירוז הטיפול בתביעות מסוג זה. צוות מיוחד מטפל בפניות הקשורות לנפגעי אירועי חירום.

כן. כספי החוסכים מנוהלים ומפוקחים בהתאם להוראות רשות שוק ההון, ומוחזקים בנאמנות לטובת הלקוחות בלבד. האירוע לא משפיע על ביטחונם של הכספים.

אם הצלחת להכנס בעבר וכעת אינך מצליח, ייתכן וישנה תקלה זמנית עקב מצב החירום. צוותי המחשוב שלנו עוקבים אחר המערכות באופן רצוף ופועלים לטיפול בתקלות והשבת המערכות לתפקוד מלא. 

כאן בשבילך

אנו במיטב מנגישים מידע אישי ופעולות בשירות עצמי מהמחשב או מהסלולר, מבלי להמתין לנציג.
יחד עם זאת, אנחנו כאן בשבילכם ונציגנו זמינים עבורכם במגוון ערוצים.